.

.

lördag 25 januari 2014

Det bor en Alien i min magen.

I dag är det en "ond och bökig" dag.
Känner mig galet trött både i kroppen och det känns sm jag ska kunna somna närsomhelst.
Idag känns det som det bor en Alien i min mage, kommer ni i håg Alien filmerna?

Jag har sammandragningar hela tiden och när hon då bökar runt gör det faktiskt riktigt ont.
Känns skönt idag att jag tog beslutet med jobbet för nu behöver jag inte känna någon press att jag måste eller borde något, nu får det bli när det blir liksom.
Idag har vi varit runt en del vilket kanske var dumt men Micke är nästan aldrig hemma så man måste passa på oavsett hur jag mår.
Vi har varit på innebandy match och sedan en sväng på Media Markt och köpt nya hörlurar, den här gången köpte jag två så blir det inte så mycket fajtande här hemma.
Eftersom vi alla är i vardagsrummet, samtidigt, och jag tittar på min data någon av killarna tittar eller spelar på sin nån tittar på tv, då brukar vi använda hörlurar och killarna gillar inte dom man "stoppar in i öronen" så då slåss vi om de andra.

Killarna är med Micke i hockeyhallen och jag ligger i soffan och försöker vila men det går verkligen ine, det spelar ingen roll hur jag ligger, allt bara värker ändå och hon är som sagt inte still en minut.





vises

1 kommentar:

Elfina sa...

Usha.. Vet hur man kan må alltså. Kämpa!!!!
Vilken vecka är du i?
Ta hand om ER

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)