.

.

torsdag 30 januari 2014

Det här med barnvagn

Jag skulle ju helst vilja ha en vagn med något rosa på, men den jag gillar bäst är Brio smile, men den tillverkas bara i riktigt fula färger där svart och/eller grått är dom enda snygga.
Emmaljunga har gjort en med lite rosa på men jag tycker Emmaljungas vagnar är så fult byggda med hjulen där fram plus att deras suflett är katastrof liten.
Det är iaf en sak jag minns från när Robin och Leo var små att sufletten e viktig.
'

Sen finns det massor med fina rosa vagnar av okända märken och dessutom till jätte bra priser, men jag är så där töntig så jag vet inte om man vågar köpa en sån vagn??
Inbillar mig att Brio, Emmaljunga; Cresent, Teutonia, mm är mer säkra kort ??
Säger priset något om kvaliten eller får man betala det dubbla bara för namnet?




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)