.

.

onsdag 22 januari 2014

Hemsk dag

Gårdagen var riktigt illa.
Jag hade så ont när jag kom hem från jobbet igår att jag faktiskt grät mig till sömns trots att jag tog alvedon.
Det började redan vid tre tiden på eftermiddagen med att jag blev tröttare och tröttare och när jag kom hem hade jag så ont i ryggen magen och höfterna att jag tom kände lite panik.

jag hoppas att det beror på att jag inte har jobbat på så länge att kroppen är ovan och ska passa på att vila idag då jag är ledig.
Får se på torsdag och fredag om det blir bättre då annars kommer jag inte att kunna fortsätta jobba. Känns så trist och sorgligt för det var verkligen så kul att vara tillbaka, otroligt hur mycket det faktiskt ger att jobba med barn, det har varit två dagars konstant mys och så slutade det så dåligt igår.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)