.

.

tisdag 7 januari 2014

Jag vill inte att julen ska ta slut


Känns ångestladdat att jullovet nu är slut, jag hade tänkt börja jobba idag men eftersom jag är sjuk så fick jag en sista dag tillsammans med killarna (både min skola och deras har studiedag i dag) Vi har bara myst eller jag har varit hos doktorn och sovit lite och dom har lekt men sen åt vi ica pizza och äppelpaj till lunch och tittade på Arthur och julklappsruschen.
Känns extra vemodigt att jullovet e över och vi inte sett en endaste snöflinga. ag älskar snö mer än alla andra men nu känner jag att den inte behöver komma, snö ska förgylla julen och jullovet i januari kan jag va utan speciell så mycket som det regnade på julafton (nääää ja e inte bitter) :)
Fördelen med att vara sjuk e att killarna kan komma hem tidigt i morgon, första dagen i skolan, första dagen i skolan på 5 veckor för Robin.



vises

1 kommentar:

Susanne sa...

Jag har semester denna vecka och laddar batterierna inför denna arbetsmässigt jobbig vår.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)