.

.

måndag 13 januari 2014

Nya stövlar

Äntligen har det blivit snö och minusgrader så jag ÄNTLIGEN kan använda mina vinterstövlar, men då är jag såklart sjuk.
Kände att dom inte blev direkt rättvisa med mina mjukisbyxor.
Dessa är verkligen de perfekta vinterstövlarna, varma, höga och så snygga. Odessa, Wildflower heter dom.
Jag gillar höga stövlar med snörning.
Men dessa går ju bara att ha när det är vinter på riktigt, men jag har faktiskt köpt ett par nya stövlar i år.
Också riktigt varma och snygga men mer avsedda för denna slaskiga och blaskiga vinter.








vises

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad heter skorna söker ett par sånna :((

Anonym sa...

Vart är dom svarta stövlarna på bilden ifrån? :-)

Michaela sa...

dom är från en lokal affär i centrum där jag bor men säljs av belle shoes också

Anonym sa...

Vilka jättesnygga stövlar. Jag tänkte skicka efter precis samma stövlar men sen läste jag på Miinto att de var små i storlekarna. Hur tycker du att dom är?

Michaela sa...

Jag måste kolla vad det står i mina för jag minns faktiskt inte :)

Michaela sa...

Mocca skorna heter iaf odessa wildflower

Michaela sa...

dom är små i storlekarna

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)