.

.

söndag 5 januari 2014

Sängen hela dan

Ja jag blev ju verkligen sjuk....
Det blev värre och värre igår tills jag till sist fick bita i det sura äpplet och inse att jag inet kunde åka med killarna och deras bandy lag till O´Learys och äta middag i går.
Helt ärligt så grät jag en skvätt i sängen för att jag tycker att allt är så orättvist, hur ofta missar jag inte saker för att jag är sjuk?? Kiss, kräftskiva, men på Leos lucia tog jag mig upp ur sängen och tänkte att jag ska se han även om jag så dör på kuppen.

Idag hade de sin andra halva på innebandy lägret och kom hem vid 12.45 då kräktes stackars Leo men vi tror att det är mykoplasma medicinen för doktorn varnade att den var stark för magen och Robin kräktes på nyårsafton när han fick den, tydligen måste man ha väldigt mycket mat i magen innan man tar den.
Men nu är han pigg och glad igen och är oerhört lycklig över dessa två dagar.
Igår både badade dom och åt middag på restaurang.
Idag hade de fått kepsar och innebandyregler i en folder så när de kom hem satt dom och läste innebandy reglerna :) Jätte lustigt tycker jag.




vises

1 kommentar:

På Selmas gata sa...

Men vilket oflax ni har hela tiden, hoppas du snart kryar på dig! Och att det räcker så med sjukdomar för er så att ni håller er friska framöver! God fortsättning på 2014!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)