.

.

fredag 17 januari 2014

Sista "lediga" dan

På måndag tänker jag gå tillbaka till jobbet igen.
Jag hade en tid på MVC för att diskutera en fortsatt sjuk skrivning men jag känner att magen är inget problem nu, (bråcket finns där men det var den psykiska stressen som gjorde att jag fick så ont) så det känns som det är lika bra att passa på att jobba så mycket jag kan nu.
Bäckenet har redan börjat krångla, jag kan inte gå särskilt fort och när jag suttit en stund och reser mig är smärtan outhärdlig, så vi får väl se hur länge det håller. :)

Jag skulle vilja "göra nåt" den här sista dan....... typ ett städ race eller tvätta massor, sortera en garderob eller nåt men jag är så galet trött. Trots att jag har sovit ganska så bra.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)