.

.

fredag 14 februari 2014

Alla ♥ans Dag

och vilken dag...
Jag älskar att fira allt och alla hjärtans dag är lite på samma nivå som julafton tycker jag.
Jag köpte en super vacker buket med rosor till Micke och choklad.
Jg fick en enorm bukett rosor, inga kort i världen gör den rättvis och man kan inte ens gissa på korten att dpm är 1m eter höga och så fick jag prinsesstårta, (han vet vad som gör mig lycklig.
Jag köpte gelehjärtan till Robin för som han uttryckte det -visst är det inte alla hjärtans dag utn gele hjärtan mamma ? och Leo fick choklad hjärtan som han äääääälskar och Micke köpte varsin ros till killarna.
Alla fick presenter med andra ord.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)