.

.

torsdag 13 februari 2014

Babynest

Babynest verkar ha varit 2013 /14 års största trend i babyvärlden.
Ett babynest i affären ligger omkring 900kr och uppåt vilket är rent vansinne men som tur är har alla privatpersoner tagit saken i egna händer och internet är fullt av babynesten till salu. De flesra kostar krin 400kr plus frakt men på tradera hittade jag fantastiskt fina till mycket mindere pengar än så så vill man köpa ett tycker jag att det är där man ska titta.
Jag har googlat massor och kan inte få nog av alla dessa bilder där det ena är finare än det andra och många har sytt bara till sitt eget barn men är så duktiga att dom skulle kunna starta försäljning. Sen finns det några som säljer men som är riktigt dåligt gjorda.
Mönster finns också överallt till den som vill prova själv vilket jag ska göra.
Jag har faktiskt aldrig sytt något, bara sytt upp eller in saker så vi får väl se om det blir bra eller katastrof : )
Skummgummi ska jag få av mamma och pappa som hade massa liggandes från en madrass, tyg tänkte jag ta nåt påslakarn som inte används och till kanterna köpte jag oförskämt billiga kuddar på ikea som jag änkte ta vadden ifrån då detta blitt tusen gånger billigare än att köpa vadd.

Här är några bilder jag lånade från google på vackra nest, dåligt sydda och mönster.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)