.

.

onsdag 26 februari 2014

Disney Frost

Vi sitter här och njuter av sportlovet i fulla drag. Finns det något bättre än lov??
Jag och Leo sov till halv nio, eller sov och sov var en total överdrift eftersom jag sovit fruktansvärt i tre nätter nu.
När jag går och lägger mig får jag så ont i höfterna och knäna, vet inte vad det handla om? 
Jag ska prova att leta reda på en till madrass för jag läste att det är bra att ligga mjuk när man har så här ont.
Jag vaknar och bara ligger och våndas tills jag äntligen somnar igen och så vaknar jag på samma sätt igen och då har det bara gått någon timma och ändå tyckte jag att jag var smart i går som tog en alvedon innan jag la mig.

Idag är det bio dags med Disney Frost som Leo säger, dom har säkert sagt så på en reklam eftersom han säger så. :)
Jag har nog längtat mer än dom men det är för att reklamen är så bra.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)