.

.

torsdag 27 februari 2014

¨Dollarstore

Efter skridskorna åkte vi till Dollarstore i Nynäs, jag har faktiskt inte hunnit åka dit innan trots att den funnits ett tag.
Vi åkte dit för jag ville köpa billiga bebis lalan men det slutade med att vi kom hem med allt möjligt, tandborstar och tvål, strumpor, pepparkakor, mobilladdare, kalsonger men bäst av all var världens sötaste hakklapp för 20 kr
Så söt och så praktisk och så billig. När den inte går att få ren mer är det bara att kasta utan dåligt samvete..

Jag hade tänkt köpa ett med moln och två med stjärnor men dom med moln hade tagit slut på engång, undra varför??
Patetiskt tycker jag hur det här med mode, moln är ju på mode så sprang alla dit och handlade bara för att det var så billigt.
Jag tänkte ta en av varje för att det var så bra pris och det tredje med stjärnor på ska jag sy ett babynest av.











vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)