.

.

tisdag 11 februari 2014

En traumatisk och super trevlig dag

Efter att vi hade varit hos doktorn och kom hem så insåg jag att Micke jade låst dörren och att jag inte hade några nycklar så jag ringde till Micke och han svängde tillbaka och bad Robin gå ner till vändplanen och möta honom.
Robin sprang så fort han kunde (för att jag hade så ont i huvudet så han ville skynda sig så jag kunde gå in och lägga mig) och ramlar i backen ner.
Byxorna var helt trasiga men när han tog av sig dom trodde jag att jag skulle svimma.
Han hade två jack i det ena benet varav det ena var så djupt att jag ringde till Micke så han fick komma och titta han också för jag blev osäker på om man behövde sy.
Jag grät så mycket tills Micke kom hem att det slutade med att Robin tröstade mig.

Sen kom Mickes moster Tina och då blev allt mycket bättre.
Hon hade köpt med sig fika från sitt jobb (hon vet att jag ÄLSKAR bullarna från 7eleven) och så hade hon med sig semlor och det var lätt dom GODASTE SEMLORNA I HELA VÄRLDEN.
Jag fattar faktiskt inte vad det är med 7 eleven för deras fiska slår varenda café med häst längder.

Stackars stackars fina Robin.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)