.

.

fredag 14 februari 2014

Farsta centrum igår

Jag och Marcella var i Farsta centrum igår och gick omkring och det blev 2 nya saker till bebisen och sen presenter till Emma som fyller år idag.
Byx dressen är i storl 56 men hon sa att vi fick byta så länge de hade den i sortimentet så vi får väl se om jag ska ta en 50 om det kommer in.
Klänningen är i från Cubus som hade massor med fina bebiskläder. Tyvärr tycker jag att alla fina kläder är på baby avdelningen som börjar med strl 62.
Varför finns det inte samma eller lika söta från strl 44/50??
Tre timmar i Farsta tog fullständigt kål på mig och jag kunde  knappt röra mig när vi kom hem oc på kvällen började jag må illa riktigt ordentligt så jag gick och la mig samtidigt som killarna i går, tyvärr håller det i sig idag också fast inte lika illa.

Hittade flera söta saker på Cubus och en tröja på lindes men det är ingen brådska och som sagt det är ett tag kvar tills hon är redo för strl 62 :)









vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)