.

.

fredag 14 februari 2014

Robin

NU är Robin på alla hjärtans dags disco, han har sett fram emot det i flera veckor men jag var tvungen att fråga, för idag fyller nämligen storasyster Emma år, så jag frågade hur han ville göra om han ville gå på disco eller fira Emma och då valde han Emma men jag hade inte hjärta att göra så mot honom då han har pratat om discot i snart tre veckor. Så vi frågade Emma om vi kunde fira henne i helgen och det tyckte hon gick bra.
Hon fyller ju 17 år så hon är ju inget litet barn längre så det är nog ok. Micke och jag åkte och lämnade Robin på discot och jag tyckte det var skit jobbigt, jag sitter och oroar mig för hur han har det. Han är så himla tafatt och det var sån kaos där, alla barn sprang runt och skrek och han så g så förvirrad ut :)
Nu är Micke nere hos Emma och säger grattis (hoppas inte Robin läser det här) sen ska han hämta Robin igen och jag och Leo har tjuvsmakat tårtan :)

Robin är för övrigt den snällaste killen på jorden.
Han är kär i en tjej i klassen (och det är inte besvarat tyvärr) och igår frågade han om vi kunde köpa en ros till henne så det gjorde vi, sen gjorde han ett hjärta till henne och skrev grattis på alla hjärtans dag från Robin och så fick hon några vackra stenar som han köpte på Kolmården i somras.
Allt detta la han i hennes låda i morse och sen när han kom hem berättade han att hon hade inte sagt något till honom men hennes kompisar hade berättat att hon blev glad.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)