.

.

torsdag 20 februari 2014

Vinter igen

Ja så här såg det ut i morse när vi vaknade, trots att jag var så glad över att kunna använda gympaskorna igen (det är så mycket enklare att stoppa föttena i ett par gympaskor än att få på sig vinterskorna när man knappt kommer ner till golvet) så kom det några glädje tårar iaf över snön.
Jag kan inte rå för det men snö är det bästa jag vet. Det är så vackert.
Jag bara sitter här i soffan och tittar ut genom fönstret på de snötäckta grenarna och det är bara vackert.

Sen var det rent fruktansvärt att gå och lämna killarna då fötterna gled omkring i snön och den absurda smärtan gjorde att jag fick vända på vägen. Vet inte om det var för att det var svårt att gå i snön eller om det var "lång" promenaden igår.

Robin ska till Cosmonova idag med klassen så jag har stått och värmt plättar i micron på morgonen till hans matsäck.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)