.

.

lördag 29 mars 2014

Gårdagen

Vi började dagen på BUP på morgonen för Robin hade ett besök där, sedan äkte jag och pappa och handlade, present till Robin, present till Leos klasskompis och slutligen en overall till bebisen och en sol hatt.
Ja köpte en tunn velour overall, jag är inte säker på om den ens är för utomhusbruk men jag tänkte att den var lagom om hon kommer i mitten av maj, då finns det lite kallare dagar och då räcker den om hon har en body och ett par byxor i.
Det är ju så svårt tycker jag med kläder i maj månad, man vet ju inte vad man själv ska ha på sig, har man jacka svettas man ihjäl och tar man av sig fryser man.

Nu ska jag åka ner till innebandy hallen och se när Leo spelar cup, killarna är redan där och ordnar men jag väntade in i det sista med att åka ner.

vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)