.

.

fredag 14 mars 2014

Jag har ställt till det ........

I går kväll tränade jag tjejlaget i innebandy och då lånade jag Leos klubba.
När vi går därifrån så glömmer jag den i hallen och vi kommer inte in igen eftersom dörrarna låser sig automatiskt.
Men det gör inget tänker jag för jag lämnar ju ändå killarna vid 7.50 varje morgon och då har inte första gympalektionen börjat än så då kan jag bara gå ner och hämta klubban.
Bara och bara......
När jag kommer ner i hallen på morgonen så finns det ingen klubba där.
Vi httar en lärare som hjälper oss att hitta städaren som städat där på morgonen men när hon var där så fanns det ingen klubba där då heller.
Någon har lånat hallen efter oss emn det var vuxna och att dom skulle ta en barn klubba verkar konstigt även om de tror att någon glömt den så kan dom ju inte veta om den till hör skolan eller inte.
Och i morgon bitti har Leo match klockan 9 så de är bara att åka och klpa en ny klubba till Leo.
Men Micke har så mycket att göra på jobbet till sitt event på Lördag så morfar får skjutsa dit oss så får Micke möta oss där.
På vägen dit säger Leo super ledsen att han brukar ju göra så många mål med sin gamla klubba och tänk om han inte kan göra några mål med en annan klubba :)
Men han hittade en som var super ...... och Micke hade Lovat Robin en ny innan jul så då fick han också välja en, tyvärr var inte utbudet så stort på barn klubbor eftersom säsongen snart är slut.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)