.

.

tisdag 11 mars 2014

Lite av varje men ändå inget speciellt



Jag gillar inte riktigt dom här dagarna då man gör lite av varje men ändå har man liksom inte gjort nåt.
Vi började dagen med att åka till BUP, bara jag och Micke. 
Sen har jag varit i centrum, hämtat medicin till Leo och handlat lite, ätit lunch och gjort naglar och nu kom killarna hem.
Timmarna har gått fort men det känns som man inte har gjort nåt.

Blir spännande att se hur det går med naglarna den här gången, förra gången tappade jag alla naglar på en veckan.
Inte bröt av utan dom lossnade.
Så var det när jag var gravid med Leo också så jag blev inte så förvånad att det hände igen.
Men det är tråkigt för jag saknar verklig att ha naglar.







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)