.

.

måndag 24 mars 2014

Mera bebis saker

Det känns som man är i en bebis bubbla hela tiden.
Det enda jag tänker på är, kläder, filtar, vagn och  lakan.
Försöker komma fram till om vi har det vi behöver så vi är redo när hon kommer.
Jag kan inte ens komma fram till vilken vagn jag vill ha, vi lutar åt Brio smile men jag tycker att den är lite hög (jag är ju så kort och lite hård, det är nästan ingen fjädring alls)
Såg på min räknar här brevid att det är 65 dagar kvar idag, och om vi nu ska diskutera en igångsättning så minskar det med ca 14 dagar och det känns helt plötsligt oerhört nära.

 Hennes första skor, och en rosa filt som vi fick i present av mormor.



vises

1 kommentar:

Mallan sa...

Ooo vet precis hur det känns, det var inte alls längesedan jag själv var där :-) Nu - två månader senare kan jag äntligen njuta av min bebis :-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)