.

.

torsdag 6 mars 2014

Semlor

Jäkla jäkla unge.
Leo lurade mig, vi åt semlor i tisdags, eftersom det var semmeldagen, sen var det halva priset på semlor i går, och då MÅSTE man ju köpa semlor. Men sen får det faktiskt var nog.
MEN så säger Leo -kan vi inte äta semlor mamma????
Och eftersom jag har svåra psykiska problem när det gäller fika så sa jag förs nej, men kunde inte hålla mig iaf så jag gick och gjorde i ordning semlor till oss.
Man SKA INTE vara gravid under semmelsäsongen.
Jag blir bara större och större och jag är säker på att det inte har med graviditeten att gör a utan semlorna, (och kanske daim delicatobollarna och lussebullarna i december)





vises

1 kommentar:

Madeleines.se - Fotoglad Bröllopsplanerande Mamma sa...

Hihi ja det förstår jag! Kul när man får spana på lite nytt :D Och yes, jag har alltid på 50mm (fotar så gott som alltid med mitt 50mm f/1,4 och då är det ingen zoom på), men får du inte plats så kan du såklart zooma ut :D

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)