.

.

måndag 31 mars 2014

Tradera

Jag har upptäckt tradera.
Ja jag vet att jag är oerhört snabb .....
Det finns ju så sjukt dåligt med fina tjejkläder i butikerna nu, tom de klänningar som finns är blå, grå eller bruna. Jätte kul.
Vet inte om det är nån sjuk genus grej att nu ska inte ens tjej kläderna vara rosa längre.
Men på tradera hittade jag en del söta saker, jag har alltid tänkt att man kan inte köpa begagnade kläder det är både äckligt och sjukt men så var jag inne på tradera och tittade på nåt annat och så en annons på förstasidan på ett rosa set som var jätte fint och det stod, aldrig använd och att prislappen tom satt kvar och då vaknade jag, så nu har jag köpt en hel del grejer som aldrig har varit använda, en del med pris lapp och en del där det stod endast tvättade men aldrig använda.den dyraste kostade 90.- ink frakt och den billigaste 21.- ink frakten.






vises

1 kommentar:

Camilla sa...

Tradera är toppen, man kan verkligen fynda där! Ebay är nästan farligare, för där finns så otroligt fina och söta saker som man inte kan hitta här i Sverige..lätt förköpa sig :)

Ja, jo jag vet..jag borde bara hoppa in i samtalet och se vad som händer. Men jag gjorde så några gånger när jag gick till ÖF med sonen som idag är 6 år, utan något större lyckat resultat :/

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)