.

.

lördag 8 mars 2014

Underbara men slöa lördag

Jag startade dagen med fralla och ny bryggt kaffe tillsammans med hela familjen i soffa, det är så skönt att äta frukost i lugn och ro på morgonen och inte behöva stressa iväg.
Nu skulle vi på match men det var inte samling förens 9.15 altså sovmorgon :)

Resten av dagen har varit galet slö, Micke har åkt och tittat på folk race. Robin har lekt med grannen en stund och Leo satt i en timma och lekte med ninjago, vilket kanske inte låter märkvärdigt alls men för att vara Leo var det så märkvärdigt att det är värt att skriva om.
Leo leker aldrig något som inte har med sport att göra.

I kväll är det melodifestivalen, jag vet inte om jag ser fram emot det eller om jag fasar för det.
Leo vill att Yohio ska vinna och tänk om han inte gör det .....
Är lite rädd att Leo kommer gråta hela natten då.









vises

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Här vill 8-åriga dottern också att Yohio ska vinna och jag har lovat att rösta på honom åt henne :-)
Tror tyvärr inte att det blir så så jag hoppas att din son inte gråter sig genom natten.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)