.

.

lördag 8 mars 2014

V 29


Ja nu går jag in i vecka 29.
De senaste två veckorna har det varit ganska lustigt med de här graviditets uppdateringarn man få på telefonen både Micke och jag har på våra telefoner.
Förra helgen skulle vi iväg och jag kunde inte hitta mina byxor och stressen var enorm, och till slut tog jag fram ett par andra så började jag klä på mig och när jag fått upp trosorna på lårren inser jag att de är för små, så det var bara att krångla av sig dom och på med ett par nya. (som om det inte redan är super svårt att få på sig byxor trosor och strumpor) så jag började gråta.
Efter en stund plingar det till i Mickes telefon så skrattar han och  säger -det står att du kan få humörsvängningar nu :)

I förrgår sa jag till Micke att jag undrade om man kunde få blåmärken på insidan för jag har jätte ont vid revbenen på höger sida.
I går kom uppdateringen för v 29 att bebisen kan sparka så hårt att det kan göra ont under revbenen.
Verkar som det stämmer bra på mig.

Tyvärr stämmer det där med vikten då jag vägde mig i morse och insåg att jag gått upp 7 kg sen jag vägde mig sist. (hur vet dom att jag äter semlor hela dagarna??)






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)