.

.

torsdag 6 mars 2014

Vår städning

Inget gott som inte har nåt ont med sig heter det väl?? ;)

Idag skiner solen och det har den inte gjort sen vi sågen två dagar för två veckor sedan.
MEN vad händer då? man inser att vardagsrums fönstrena är så smutsiga så att knappt ser ut.
Så nu har jag tvättat fönster och ska precis sätta mig i soffan, äta kvarg med keso äpple och apelsin (en nu fix ide uppenbarligen) och bara VILA för i kväll ska jag inleda en storslagen karriär som innebandy tränare, den ni :)
Nä menseriöst jag ska prova och se hur det känns, saknar jobbet så fruktansvärt mycket så om jag orkar träna dom i en timma i veckan så blir det en liten tröst.


Skitiga fönster.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)