.

.

tisdag 22 april 2014

Duktiga duktiga killar

Jag har sån fruktansvärd värk idag, Micke åkte runt och gjorde lite ärenden igår efter bion och jag ångrar så fruktansvärt att jag åkte med istället för att åka hem.
När killarna kom hem ifrån skolan idag så frågade jag om de inte kunde hjälpa mig med lite saker? Tvätt dammsugning och disken.

Jag frågade om Leo kunde ta tvätten för det var så lite och diskmaskinen sändes för svår för honom eftersom många saker e högt upp men då frågade han om han inte fick tömma diskmaskinen det det var roligare och han var så duktig och tog en stol och klättrade upp på när han inte nådde.

Och Robin han dammsög hela mellanvåningen, och han tyckte det var jätte kul :)


'vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)