.

.

fredag 25 april 2014

En lugn dag


Idag blir en lugn dag, jag ska bar ligga ligga och ligga men såklart var jag tvungen att dammsuga lite.
Det går ju verkligen inte att låta bli att göra någonting.
Jag skulle så gärna vilja ta mig till centrum och hämta ut ett paket från HM med några amnings BHar, amnings linnen, byxor och en klänning men det känns inte som det är värt det eftersom både Robin och Leo har fotbollsmatcher ikväll som jag ska gå med dom på.
men jag ringde faktiskt pappa och frågade om han kunde skjutsa dit oss, känns så löjligt med tanke på att med bil från vår ytterdörr till fotbollsplanen så tar det nog 2-3 minuter men skulle jag gå den sträckan pratar vi nog en halvtimma.
Byxorna är till i sommar då jag inte behöver gravid byxorna längre men e för tjock för att komma i nåt annat och klänningen funkar både nu med magen men också sen, men jag tänkte sy upp den lite så den går till knäna ist för till fötterna.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)