.

.

måndag 21 april 2014

Lego movie och flintastek.

En perfekt avslutning på påsklovet.
Bio.
Vi har varit och sett The Lego movie, och gud vad bra den var.
Så mycke humor och tråkiga skämt, helt min nivå, tyvärr somnade jag i mitten men jag gissar att jag kommer få några fler chanser att se den här hemma sen när vi har fredags eller lördags mys.

På kvällen grillade vi och hade flintasteks premiär, många tycker flintastek e lite trist men jag tycker det är så sjukt gott. 
Vi har en sallad till som vi nästan bara har till just flintasteken som verkligen är pricken över i et och sen brukar vi (men jag orkade inte igår) åka till Burger King och köpa deras Hot Cheese dip och doppa flintan i.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)