.

.

torsdag 24 april 2014

Mvc

Jag har varit på besök på mödravårds centralen idag för att jag ville diskutera förvärkarna som jag har haft.
Hon kände och klämde tog blodprover, kissprov och blodtryck och kom fram till att livmodertappen är mjuk, vilket är en bra sak för om man ska sätta igång förlossningen måste den vara mjuk, sen förklarade hon att den inte har börjat krympa än vilket är en bra sak för mig för det betyder att förlossningen inte har startat än iaf.
Hon sa att om jag tar det lugnt så är jag safe dom närmaste 2-3 dagarna men att hon rekommenderade mig att ringa förlossningen på måndag och be om en tid för en bedömning, iaf så att jag och Micke kan känna oss lite lugnare.
Hon berättade också att hon väger ca tre kilo nu och att huvudet är mer eller mindre fixerat men lite ruckbart fortfarande.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)