.

.

måndag 12 maj 2014

Förberedelser


Jag låg i sängen till ett idag, foglossningen blir bara värre och värre för varje dag
Trots att jag låg i sängen hela dagen i går så kunde jag knappt gå i morse.
Sen på eftermiddagen dök jag in en sväng i klädkammaren, det börjar bli dags att att fram kuddar täcken mm nu.
Jag insåg att vi har hur många blåa underlakan som helst men bara ett vitt. Typiskt.
Sen insåg jag också att spjälsängs täckena är förstora för påslakanet. Också typiskt.
Men det borde gå fort att sy om, frågan är om det är frächare att köpa nytt dom är ändå 9 år gamla??
Jag har iaf tvättat alla kuddar och täcken så får vi se.


vises

1 kommentar:

Anna Thomsson sa...

Hej! Ja det var där inne jag födde hehe! Jaså vad roligt! Läste inlägget nedanför, hon jag pratade med på förlossningen när jag ringde var också så trött och lam. Hon lät supertrött och uttråkad och typ viskade haha. Fyy. Men de var väldigt trevliga och duktiga när man väl kom in! Hoppas det sätter igång snart! Lycka till! Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)