.

.

lördag 10 maj 2014

Middag

Vi var har varit på middag hemma hos Mickes moster och morbror och ätit världens godaste middag.
Efterätt och fika. Dom är dom enda människorna jag träffat där man får både efterätt och fika och ingen är väl gladare än jag.
Jag ångrade mig lite i slutet av veckan eftersom jag knappt kan äta något och önskade att vi hade sparat middagen tills det fanns lite mer plats för mat men så här i efterhand var det nog bra för annars hade de nog de andra inte fått så mycket. Jag fick receptet på både det ena och det andra så det ska vi prova sen.
Robin tog med sig gitarr och lekte melodifestivalen  (fast han inte ens visste att den gick på tv)
Vi kom hem jätte sent och jag hade så fruktansvärt ont så jag bestämde att det där fick nog det sista jag gjorde innan det är dags.









vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)