.

.

lördag 28 juni 2014

Folkrace

Vi har vart på folkrace idag och tittat på Micke.
Mickes moster Tina kom och hämtade oss på morgonen och skjutsade hem mig Leo och Nelli. Robin ville stanna kvar och titta och leka med en pojke han lärde känna.



Killarna hade sina fina Mekonomen Vårby tröjor på sig som Micke har tryckt upp och gett till alla i teamet och deras anhöriga också.
Det har inte blivit så många chanser att ha dom på sig med det här kalla vädret, jag valde att inte ha min utan jeansjacka istället för jag tänkte att den stod emot blåsten bättre och på eftermiddagen tog jag tom på mig skinnjackan uppe på för det var så kallt.
Nelli sov hela dan och vaknade bara en gång och åt. Men sen var hon vaken nästan hela kvällen.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)