.

.

tisdag 1 juli 2014

Snällaste bebisen

Hon är så snäll, eller så är babygungan det bästa vi någonsin köpt.
Eller snäll känns elakt att säga bara för att hon är tyst eller sover.
Men jag har känt mig lite låst de senaste veckorna, javisst jag är hemma och är mamma ledig och ska ta hand om min bebis men hon har varit så krävande att jag inte ens har ätit frukost eller lunch på dagarna och medans jag kissar så gråter hon, man känner sig minst sagt stressad.
Men idag har jag diskat, städat, ätit lunch, förbetett middagen (som jag hoppas att jag hinner laga sen) och sytt en till amningskudde.
Jag har inte fyllt den med skumgummi än men den är klar iaf.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)