.

.

lördag 18 oktober 2014

Det går bra.......

Jag drillade killarna stenhårt innan vi gick och la oss, som små robotar gick de upp satte på sig match kläderna gjorde iordning frukost och åt.
Jag har legat däckad sedan i onsdags och mornarna är värst så jag var livrädd i går kväll att jag skulle vara så sjuk att jag inte skulle lyckas få iväg killarna på matchen, men det gick fint, dom gjorde precis allt jag bad om så vi var där i tid.
Det var bara ett problem ....... vi gick liksom dit till fel match för deras lag spelade 2 matcher den dagen men det fattade inte jag så vi gick dit till 8.30, då kommer tränaren upp till mig och undrar om jag har missförstått något eftersom Robin och Leo skulle ju inte spela förren klockan 11 ...........
Seriöst ........ Jag hade inte behövt oroa mig, dilla dom, ställa väckar klockan......
Jag blir så trött.
Men dom fick spela iaf då en av spelarna inte dök upp.

På vägen hem stannade vi på loppis i centrum och köpte 8 canvas prinsses tavlor för 40 kr
Så märkvärdigt att det var värt att nämnas.
När vi kom hem blev Robin dålig och låg sedan däckad resten av dagen och Nelli körde samma jagvägrarattsammarbetafrånklockan16 så jag blev faktiskt utan middag för det fanns inget läge för det men jag åt lite godis i soffan med henne på magen ist












vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)