.

.

söndag 26 oktober 2014

Fruktansvärd natt

Mitt magbråck är tillbaka men buller och bång, eller egentligen har det aldrig försvunnit utan bara vilat lite.
Jag fick ont i magen i går kväll när vi skulle lägga oss sen blev det bara värre och värre tills smärtan var helt outhärdlig och jag kräktes och kräktes.
Det finns absolut inget sätt det går att förklara hur ont det gjorde.
Micke ville att vi skulle åka till sjukhuset men vid två tiden verkade det som om magen nästan var tom och då gick också smärtan bort.
Jag gick upp och la mig i sängen igen och då låg Leo där och sov.
Känner mig så sliten idag och har faktiskt legat hela dagen i sängen och haft galen huvudvärk och varit rejält yrslig.
Micke och killarna var först och badade och sedan åkte de och Nelli till Friends





vises


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)