.

.

lördag 15 november 2014

innebandy, elodie details och Olearys

 Vi började som vanligt dagen med några innebandy matcher, efteråt följde Robin med en av sina lagkamrater som också är hans klasskamrat hem och vi andra åkte till Kungens kurva, och började på nån sport affär där (som för övrigt är den bästa jag någonsin varit inne i, allt var billig och dom hade ALLT), vi skulle bara köpa fotbolls handskar till Leo och så skulle vi köpa fodrade gummistövlar och vantar nån annan dag men dom hade gummistövlar där också som skulle hålla till 12 minus för 199kr så det var ju nästan gratis, sen köpte jag reflexer till vagnen också.




Sen åt vi lunch på McDonalds


och gick sedan in på Big baby och provade åkpåse.
Micke ska ta in Elodie Details på jobbet så då tyckte jag att han kunde iaf se produktern annan han beställde dom.
Så nu kan ni åka till Mekonomen i Vårby och handla och få bra pris på Elodie details :)


Tillslut åkte vi och hämtade Robin igen och åkte och åt middag på Olearys.
Herre gud vad deras mat är god, och deras drinkar med, jag drack både frosen strawberry margarita och frozen strawberry daiquiri.
Det är min absouluta favorit restaurand i hela världen.







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)