.

.

lördag 29 november 2014

Cirkus Scott

Vi har varit på Cirkus Scotts julshow.
Det var kul men inte lika makalöst som jag trodde att det skulle vara, men det kanske är för de har tagit bort nästan alla djur det var bara en hund två hästar och två renar.
Men motorcykel numret var makalöst och lika så en liten kille som gjorde akrobatiska konster.
Han var min absoluta favorit..
Jag var super korkad och köpte åkband och trodde att dom hade nån form av mini tivoli, men när vi kom dit var det ju inte så....
Man fick rida på en häst, åka en mini karusell och  prova en miniversion av hjulen de hade på den riktiga föreställningen.
Dom var sjyssta och lät oss byta åkbanden mot souvenirer ist men 200 kr för att prova de grejerna var det inte värt även om killarna hade varit små och det lysande svärdet vi fick byta till sluta lysa samma kväll så jag rekommenderar inte souvenirer eller åkband till nån.
Nelli var tittade storögt på allt men somnade till en stund i Mickes knä i mitten av föreställninge
 Hela familjen hade en jätte trevlig kväll och det är ett minne för livet, nu är jag bra sugen på att prov någon av de mindre cirkusarna och se vad de bjuder på.










vises

1 kommentar:

Alexandra sa...

Hej,

Jag hade inga förväntningar, har nämligen inte varit på cirkus så kanske därför jag tyckte det var så kul ;)... Kände att det är lite på utdöende på något sätt... När alla djuren försvunnit så blir det inte lika spännande...

Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)