.

.

tisdag 4 november 2014

Så trött

Gud jag är så trött, säkert vädret :)
Tänkte att jag skulle gå med killarna i morse till skolan och sen gå en lång promenad men regnet öser ner, och det har gjort det i flera dagar.
Jag har längtat efter en skogs promenad ända sedan vi gick sist men så blev jag sjuk och sen hade killarna höst lov.
Jag känner mig så bitter över regnet och vädret just nu, tänk om jag hade varit frisk i somras och kunna gå promenader när solen sken och det var varmt.
Nu är höst rusket här och när snön kommer är det hel kört att gå i skogen.

I dag har vi inte gjort nåt vettigt alls.
Jag har varit så trött, som en zombi och Nelli med. Undra om bebisar känner av vädret ??




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)