.

.

onsdag 5 november 2014

Skogs promenad och ny overall

I dag lämnade jag killarna i skolan och gick sedan på en riktigt lång promenad i skogen, men gud vad kallt det var.
i dag tog vi en annan overall till Nelli, hon brukar ju ha sin vita nalle overall men jag tröttnade lite på den så nu bytte jag till en rosa.
En overall har hon ju varje varje varje dag, så det blir lite tjatigt med samma :)

Efter en liten stund somnade hon och sov genom nästan hela promenaden men sen vaknade hon och sken som en sol.

Vi var lite oroliga för Nelli idag för hon vaknade kl 6 och skrek och skrek och skrek, vet inte alls vad det var. Vi tänkte att kanske var det för att hon fick prova potatis igår??
Men jag vet inte, hon åt inte ens en tesked sammanlagt men man vet ju inte hur det påverkar magen??



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)