.

.

torsdag 18 december 2014

7 månader idag

Och hon har inte vari lätt :) Så fort hon har suttit själv i mer än två minuter så gråter hon, inte lite heller utan hon bryter ihop fullständigt.
Sen sitter jag med henne i knät och då skiner hon som en sol. Hon pratar förtjust och är alldeles underbar men så sätter jag ifrån mig henne och då e det kört igen.

I morse var hon så himla trött så jag försökte lägga henne i korgen men det gjorde henne bara fly förbannad men jag ville så gärna äta lite så jag tog upp henne igen och när hon fick syn på ägget och skeden sken hon genast upp och började flåsa men när hon insåg att hon inte fick smaka bröt hon ihop igen ända tills jag la ner henne och bytte blöja då då sken hon igen och lekte med sina fötter.
 Sen la jag ner henne i vagnen och då grät hon ända tills vagnen började rulla och när jag stängde grinden sov hon redan.
Och appropå ingenting, vad fint väder vi har i dag, när jag hade gått i 20 minuter  öppnade sig himlen och vi var rejält blöta när vi kom hem.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)