.

.

onsdag 3 december 2014

Tänk a hon aldrig blir frisk

I natt har varit den värsta hittills.
Hon har gråtit precis hela natten, inte oavbruten men hela natten.
Hon somnar till en liten stund och sedan gråter hon igen, det värsta med natten tycker jag är att när hon somnar så somnar jag och när hon sedan vaknar och gråter är jag så groggy och trött att man nästan är handlingsförlamad.
Konstigast är att i morse ville jag bara att hon skulle somna så jag fick sova en stund. nu sover hon och jag känner mig inte särskilt trött, hur är det möjligt? :)
Jag har ringt till vårdcentralen och när jag berättade om natten tyckte dom att det var lika bra att komma dit så vi fick en tid på eftermiddagen.

Undra om man ska köra nån turbo städning nu när hon ändå sover? Skulle helst vilja dammsuga men det är dumt att riskera att väcka henne.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)