.

.

måndag 19 januari 2015

Blev inte som det var tänkt

Idag har det varit mindre bra med Nelli, vet inte vad det beror på. Hon var gnällig från att hon vaknade i morse trots att hon bara vaknat två gånger i natt. 
Efter att vi hade lämnat Leo och gick hem fick jag veta att Leo hade skridskor på fritids så efter att hon ätit sin gröt gick vi och lämnade skridskorna till Leo och då somnade hon i vagnen men jag var på väg till öppnaförskolan så jag fick beslutsångest hur jag skulle göra men bestämde mig för att låta henne sova lite så jag gick och handlade på vägen dit så hon gick sova lite drygt en halv timma. 
Men där växlade hon mellan jätte glad och gnällig men när vi gick hem så somnade hon inte i vagnen så efter ett tag ammade jag henne i soffan och då somnade hon på en gång och sov i tre timmar. 
Undra vad det kan va?


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)