.

.

tisdag 13 januari 2015

Farsta



Finaste sällskapet.
Hon somnade på vägen dit men sen vaknade hon och var så glad hela tiden.
Hon är så himmla tacksam för hon blir så glad bara man pratar med henne så det var riktigt kul att gå där med henne.

Jag och Nelli var i Farsta idag och bytte lite kläder och shoppade lite.
Vi köpte en bitring som man kan kyla utifall det är vad hon behöver när hon blir så ledsen, sen shoppade vi lite kläder. Svarta byxor till hennes aik bodysar, och strumpor.
Hittade så fina saker på Lindex, tycker dom har så fina bebis kläder där.
Köpte dessa byxor och body som matchar.

 Sen hittade jag jätte fina strumpbyxor med hjärtan på men dom fanns inte i hennes strl så klart bara i 80-86 och så små storlekar,  typiskt

Ville så gärna ha den här koftan men lät bli då jag tyckte 179 kändes överdrivet dyrt för en tröja.

 Blev så förtjust i den här byxan men jag tror inte det är någon ide att köpa den då den har så korta ben, men den är nog den finaste jag någonsin sett,




vises

2 kommentarer:

Mallan sa...

Fina kläder! Och vilken underbar overall hon har!! :-)

Michaela sa...

Tack :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)