.

.

torsdag 15 januari 2015

Öppna förskolan idag igen

Jag är formligen döds trött efter natten och har världens huvudvärk. Nelli verkar både trött och gnällig och Eftersom det gick så bra igår så gick vi till öppna förskolan idag igen. Nelli älskade det ännu mer idag och sken son en sol genom sång samlingen. Det känns som hon både gillar och behöver det här. När vi gick därifrån fick hon en flaska i vagnen och sov innan vi hann utanför grindarna så när jag kom hem åt jag lunch och sedan la jag mig och vilade på soffan tulls hon vaknade vid halv två och då fick hon en halv banan, ( vilket var en succé, hon älskade det ) sen lekte hon så fint medans jag städade bort julen, bytte gardiner mm




Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)