.

.

onsdag 14 januari 2015

Öppna förskolan

Efter en minst sagt stressfylld natt tog vi oss ner till öppna förskolan.
Vi har inte varit där på månader pga att Nelli varit sjuk så mycket men nu kände jag lite att jag klättrade på väggarna.
Natten var lite så där kan man säga vid 3.30 vaknade Nelli och ville inte somna om så jag ammade henne och när hon var klar gav jag henne nappen och hon bröt ihop fullständigt och skrek och skrek.
Det har hänt flera gånger den sista tiden att hon gråter hysteriskt men det känns inte som hon är ledsen mera arg.
Jag fick tom ta med henne in på toa när jag inte kunde hålla mig längre.
Men Leo vaknade som sov i min säng iaf och då minsann blev hon glad, sen fick hon syn på sin nappflaska och blev ännu gladare, men bröt ihop igen så då gick jag ner och värmde lite ersättning som jag gav henne men hon åt inte upp den heller utan bröt ihop igen. Tillslut vid 5 tiden somnade hon.
Jag kan säga att vi alla var rejält trötta när väckarklockan ringde.
När jag väckte Robin berättade han att även  han hade vaknat och hört henne gråta.
Extra jobbigt är det när man är ensammen på natten och ingen kan hålla henne när man tex behöver gå på toa eller värma ersättningen men i natt får Micke ta henne hela natten eftersom han sovit hela natten på hotell och som straff för att han fick hotell frukost och inte jag.

Sötaste busungen röd om näsan av kylan.   






vises

1 kommentar:

Lotte sa...

Usch vad jobbigt när de blir sådär hysteriskt ledsna. När man inte vet vad man ska göra... Hoppas hon sovit bättre inatt! Här har vi *pepparpeppar* haft bra nätter än så länge. Ha en bra dag

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)