.

.

torsdag 12 februari 2015

Mysigt

Känns så taskigt att säga men det är verkligen mysigt när Nelli är sjuk.
Mest tror jag för att man vet att man inte kan göra något så då kan man släppa alla måsten och bara ägna sig åt Nelli. Plus att man måste sitta med henne för att hon bara vill sitta i knät när hon är sjuk.
Jag upplever att de andra dagarna så fort hon är nöjd så försöker jag smita iväg och göra något vilket oftast gör att man njuter inte av att vara med henne utan man väntar bara på att kunna gå därifrån. (så jäkla hemskt egentligen men det finns alltid så jäkla mycket som måste göras här hemma och det känn som hur mycket jag än städar finns det mer överallt. Ingen i det här huset har nån förmåga att plocka undan någonting efter sig själva mig  inkluderat men eftersom det är jag som är hemma så blir det jag som stör mig på det och det blir jag som plockar hela tiden.)
Nu spårade det här ur totalt det var inte meningen att det här inlägget skulle handla om mitt missnöje över städning.
Mysigast idag var iaf att Nelli somnade på mig i soffan utan bråk, hon har inte sovit på mig på jätte länge och hon har inte somnat utan krångel på en månad.

aski



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)