.

.

torsdag 5 februari 2015

Myspys unge

I kväll har vi haft det super mysigt.
Ofta tycker jag att kvällarna är stressfyllda och väldigt jobbiga.
Leo srular en hel del och kan aldrig komma i ordning och vill allid göra en sista sak innan läggningen och går ofta upp flra gånge bara för att säga något och samtidigt börjar Nelli bli trött och gnällig så man behöver lägga henne.
Men i kväll var killarna snabba och vi läste en saga i vår säng innan läggdags.
När jag gick in och sa god natt satt Nelli kvar och lekte med sin skallra.

Sen satte jag mig vid datan för att hitta något att titta på och då kände jag Nelli mot min arm.
Hon kan inte krypa än men hon är ändå ganska bra på att ta sig fram.
Hon så så söt ut när hon låg tryckt på min arm att jag var tvungen att starta web kameran.





 I kväll var också första gången hon höll i sin flaska när hon åt.
När hon hade somnat var hon så söt att det tog emot att lägga ner henne i sin egen säng, jag vet att jag borde för hon sover bättre där men jag  satt en stund extra ändå.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)