.

.

fredag 20 mars 2015

Bad tjej


Leo ville cykla till skolan med Robin så då passade jag på att bada Nelli innan vi klädde på oss.
Tänk att hon har blivit så stor att hon kan leka i badet, förut satt/låg hon bara och viftade på armar och ben av glädje men nu lekte hon verkligen i vattnet.
Efter en promenad med tuffs så somnade Nelli i vagnen så för första gången den här veckan kunde jag äta frukost i lugn och ro och titta på datan samtidigt.
Nu hade jag tänkt dammsuga på övervåningen (det tycker jag är jobbigt eftersom hon måste vara ensamen här nere då så jag väntar alltid tills nån är hemma) men nu vaknade hon så vi får nog strunta i det i dag också.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)