.

.

fredag 27 mars 2015

det går bra nu

Mitt i natten kom Robin och väckte mig för han hade så ont i magen så jag bäddade åt honom på golvet i deras sovrum (eftersom han sover överst i våningssängen så tyckte jag att det var bäst om han behövde kräkas). Och efter en stund ropade han mycket riktigt för att han kräktes.
Och  när han tillslut somnade så höll Nelli oss vakna ytterligare och  när micke gick till jobbet i morse hade vi knapp sovit alls.

Dagen i dag blev likadan som igår... Nelli skriker skriker och skriker. Men det känns inte som att det beror på att hon är sjuk utan mera arg. Jag får inte bytta blöja och mitt i gröten bryter hon ihop och bara skriker.

t

Vi har beställt några sommar klänningar från HM och dom kom idag så vi passade på att prova hatten.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)