.

.

måndag 2 mars 2015

Farsta centrum

Vi har varit i Farsta centrum idag och shoppat lite kläder till Nelli. Det var sista dagen på ta 3 betala för 2 på Kappahl så vi passade på.

Jag köpte en byxdress på Lindex som är helt underbar.
Tycker ofta att Lindex har finare kläder än Newbie men ändå är det ingen som uppmärksammar dom lika mycket.
Jag köpte även en ny pyjamas eftersom hon bara har en i strl 74 och den här kunde jag inte motstå bara för att hon hade en body med samma mönster när hon var nyfödd.




Två klänningar från kappahl i strl 74, ville egentligen ha strl 80 så hon kan ha dom i sommar men det var slut tyvärr. Hoppas dom är så stora att dom funkar i sommar.





Vi köpte även hennes första hår band och en rosett.
Jag har dragit mig lite för det för jag tycker att alla ungar från att dom är nyfödda har hårband på alla kort men jag tycker att Nelli är så galet söt så hon behöver liksom inte "piffas till"






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)