.

.

torsdag 5 mars 2015

Hon kryper

Äntligen lossnade det.
Egentligen har jag inget behov alls av att hon ska börja krypa eller gå men när dom flesta andra i samma ålder kryper blir man lite orolig och tanken kommer lite då och då . Undra om det är nåt fel?
Robin började krypa sent och alla sa bara att det e inget att bry sig om men sen så visade det sig att han har en muskel  svaghet så det var visst något att bry sig om.

I kväll satt vi i soffan och tittade på film och jag tittar upp och tittar på Nelli som satt på golvet och lekte och ser hur hon kryper framåt så jag kastar mig efter killarnas telefon för att filma och precis när jag startar så lägger hon sig på mage för hon var framme vid målet som var ett spel kort på golvet

Sen höll vi på hur länge som helst för att få henne att krypa men hon kröp max  två (steg?) sen la hon sig ner.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)